Snart sÅ

Snart är det långhelg! Och jag ska inte göra ett skit! Bara dom tre Sen: slappa, sova och spela. Sen ska det väl ätas lite påskgodis också. Men jag ska inte arbeta ett dugg. Har ingenting inplanerat och kommer inte planera in någonting. Hör ni det?! Har inte varit helt ledig en hel dag på hur länge som helst känns det som. Minst två veckor har det gått sen jag hade EN dag ledig. Just precis, så är det. Så nu ska jag njuuuuta av 4 dagars jätteledigt. Sen är det pang på igen. Men det är senare.
 
Jaja, nu ska jag ladda för sista dagen innan vilan imorgon. Har stängning vilket betyder lååång dag. Sista timmen när det är två eller tre barn kvar går alltid väääääldigt långsamt. Och dom sista 10 minutrarna när det bara är ett enda litet barn kvar går ääääännu långsammare! Men hoppas på tidiga hämntningar imorrn så jag kan börja min lååååååånghelg så fort som möjligt!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - Barbro och Rolf:

Glad Påsk Amanda! Kramar och Påskpussar till alla!

Upp