BeskrivninG

Borde verkligen uppdatera min beskrivning om bloggen. Nu står det väl massa om Phuket trots att jag inte är där längre. Meeeen, det får jag ta senare. Ska försöka få en hel dag ledig (utan att vara sjuk) nån gång snart och uppdatera lite. Jobbar typ varje dag i veckan som det ser ut nu. Sliter lite på en. Men är man ung och pigg så får man väl passa på. Fast det där med att vara pigg är kanske inte min starkaste sida när man börjar kl 7 på morgonen. Men ändå. Varvar det med att börja 9 så det funkar absolut helt klart bra. 
 
För övrigt händer det mycket spännande i mitt liv nu. Fått sommarjobb och fått massa svar från universitet i storbritannien. Har blivit nekad ett universitet (prutt på dom..!), har fått en klar plats på två universitet (Glasgow och York) och så har jag en plats som blir helt klar när jag skickat in kopior på betyg och allt sånt. Och så väntar jag bara på svar från ett universitet nu. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får svar den här veckan och att jag har en plats där! Det är det stället jag vill till allra helst och dom har jag inte hört någonting från. Inte ens ett litet "vi kanske vill ha dig, häng kvar och håll ut!", utan bara helt totalt tyst från dom... Tråkmånsar. Men jag ser iallafall jättemycket fram till att åka dit och kolla på alla ställen. Ska bli så himla kul!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp