MiljonäR

Åh vad det hade varit trevligt att vara miljonär ibland! Det finns så mycket jag vill göra just precis nu i denna sekund! Jag vill till storbritannien och kolla på universitet, jag vill till usa för att hälsa på kusiner, jag vill kunna slippa ta studielån på en miljard och jag vill kunna göra precis det jag vill precis just nu. Men jaja, får jobba ihop lite deg först. Sen ska allt det där hända! Eller iallafalll lite av det. Eller iallafall nästan någonting av det..
 
För övrigt så rullar det på med livet. Jobbar galet mycket. Ibland är det kul, ibland mindre kul. Men det funkar. Kommer nån uppdatering nångång då och då, jobbar så mycket så jag hinner sällan sätta mig när jag kommit hem. Blir bara att packa väskan för dagen efter och sen går jag och lägger mig. Knasigt men det funkar som sagt. 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp