HostmediciN

Hej hopp! Jag kan meddela att jag mår lite bättre idag! Lite bättre. Lite. Men det är framsteg iallafall! Lite trist är att varje gång jag blir förkyld så sätter det sig i bihålorna. Alltid lika kul när pannan håller på att sprängas och allt luktar aprumpa. Och ännu roligare när man ska sitta i en stol 10'000m upp i luften med det. Tippetoppenkul. Men jag har köpt nässprej, dundermedicin och näsdukar som förhoppningsvis ska göra det lite lättare på planet. Och så har jag ju hela dagen imorgon på mig att må bättre. Kommer nog bli bra. Men alla planer som jag hade om att åka till gymmet och biblioteket har ju gått åt skogen... Får helt enkelt plugga mer hemma istället. Men tradeladilidelu, det går nog toppenbra det också. Nu får ni lite katter, för att jag tycker om katter.
 
 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp