Den trettondE

Jag vaknade i tid, taxin var på plats när den skulle och tåget gick när det var planerat. Hade tillochmed tid att köpa te innan. Så just nu verkar det som att jag ska kunna hålla min tidsplan och landar på svensk mark i eftermiddag. Peppar peppar..! Typ jättestort peppar peppar! Dimman i England är inte att leka med. Men det ska nog gå bra ändå. Dock känns det som att mitt huvud egentligen sitter på rälsen framför tåget istället för på min kropp. Håller på att explodera. Och så snyter jag ut någonting självlysande var tredje sekund. Tycker synd om alla andra på tåget, låter mindre kul när jag försöker fräsa ut en hink med snor! Men men, om ganska exakt en timme är jag framme i Manchester och så kan jag proppa i mig kemikalier så att jag kanske överlever flygresan. Om ungefär en timme går solen upp också, ska bli trevligt med lite ljus!

Men nu ska jag fortsätta med att koncentrera mig på att överleva!

Hejsvejs!

SchiZ
York | |
Upp