BiljarD

Klicka här för att få se pure awesomeness. Finns inge bättre. Nu är dagens simlektioner klara. Ikväll blir det film och biljard. Jag har äntligen börjat förstå vad som är kul med biljard. Är ju askul ju. Särskillt eftersom de bollar/kulor/vettefasen-vad-det-kallas som finns här är så random. Det är tre likadana bollar med nummer 12. Vi har två 3or, en stor och en liten. Vi har ingen vit boll utan den gröna nummer 14 är vår vita boll. Får ta en bild och lägga upp sen. Det är det bästa biljardbordet jag någonsin sett. Helt klart!
 
För övrigt hade jag en myra i bh:n alldeles nu... En sån där stor jäkla röd myra som biter en och sen sväller det upp och blir rött. Så nu kommer jag få köpa en ny bh för att tutten kommer svälla upp så mycket. Eller kanske inte riktigt. Men ändå. Jobbigt kan jag tycka, hehe.
 
För övrigt nummer 2 ska jag iväg och äta middag nu. Så hejsvejs!
 
SchiZ
| |
Upp