StadeN

Bangkok är en fantastisk stad! Älskar den! Men jag har insett att jag blivit väldigt bortskämd av att bo i Thailand drygt ett år. När jag köper klockor och dom säger att den kostar 250baht drar jag genast öronen åt mig. Jättedyrt ju! Sen inser jag att det är ungefär 50kr. Det kommer bli tufft att åka tillbaka till Sverige och upptäcka att dyra klockor inte kostar 50kr.. Att köpa en klocka för 400kr är helt otänkbart! Är ju nästan 2000 baht ju! Nä. Under 50kr annars får det vara!

Den klassiska BTS bilden.
 
I'm a weirdo, I know. Men jag gillar färgiga klockor.
 
Nu ska jag traska iväg till min granne, Terminal 21, och käka middag. Nomnomnom..!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - sara olsson:

Ooooo, snygga! Vilka kap!!! Ha det så kul Amanda och lycka till med testet, jag håller tummarna! Kram Mamma

Upp