Sena kvällaR

Ojoj, har varit många sena kvällar den här veckan. I onsdags var det lite "hemmafest" så då blev det sent. I torsdags var det en lång dag. Vart simtävling (som jag simmade i också, askul! 25 ryggsim, en mycket tuff distans..!) och sen på kvällen vart det middag med idrottslärarna. Man kan väl säga att det spårade ur lite. Vi åt på en skaldjursrestaurang och lärarna hade redan innan vi kommit dit (vi var 10 min sena..) beställt en flaska Sangsom och öl. Det blev hej då till Helen, Geoff och Tegan. Kommer sakna dom så himla mycket! Helt sjukt. Aja, slutade iallafall med att lärarna och vi satt och skrattade och sen bestämde vi oss för att åka till Phuket town. Där blev det Timberhut och whiskey. Så jäkla äckligt. Men ändå, vart billigt och bra. Sen traskade alla vidare till Sofa, en klubb i Phuket town. Hur kul som helst! Men det blev en lång kväll.
 
Och igår vart jag sliten om man säger så. Vaknade 11:50 och gick direkt till lunchen. Sen kl 2 vart det drinkar hos Peter. Jag höll mig till cola eftersom min mage fortfarande vart lite uppochner. Sen skippade jag patong igår. Ska dit och bo på hotell ikväll och imorrn så har gott om tid för det då. Dessutom kommer Annika ner ikväl! Så himla kul!
 
Men nu ska jag packa min lilla väska med bikinis och sen bär det av mot Patong. Fast först ska jag säga hejdå till alla här på skolan... Inte kul alls. 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
| |
Upp