Now I'm a jerk and everybody loves mE

Jahapp. Blev inte klar med allt packande, överaskning eller...? Nä var ju tvungen att åka till skolan för att prata om betygen för att dom har skrivit så idiotiskt på hemsidan. Men jag överlevde ju det och allt kommer bli fantastiskt och jag kommer sväva omkring på rosa moln resten av mitt liv. Nej men det löser sig iallafall. Sen fick jag vänta i cirkus två timmar eftersom receptionen stänger så tidigt, sen var det dags att träna. Träna var mycket kul kan jag meddela!

Får packa klart imorgon, är inte så jättemycket kvar så borde hinna med det. Men nu blir det lite snarkning till svampbob, tidig morgon imorrn! Och jag kan ju också tala om att jag INTE ALLS tycker om dom nya busstiderna här i Luleå... Dom är bajsdåliga! Bara så att ni vet.

SchiZ


MajaAmandaOlsson | |
#1 - - Double J Cherrycoke:

Alltså vad är det du pluggar i Lule? :D

Upp