BrainS

Sitter och kollar på hjärnor. Mest bara för att jag är lite speciell, men lite också för att jag tycker att hjärnan är aphäftig och jag vill ha en. En som man kan hålla i alltså. Alltså inte en riktig. Fast en riktig som jag kan ta på. Av plast eller nått. Ehm... Iallafall så har jag upptäckt att det är konstigt dyrt! Helt sjukt för att vara ärlig! Dom billigaste är runt 300sek vilket är schyst. Dom flesta kostar runt tusenlappen och några kostar 30'000+ sek... För en modell av en hjärna. Asså hallå är allt jag kan säga...
 
 
 
För övrigt så är Sonic Syndicate tillbaka tillsammans och har börjat spela igen. Bl.a. kommer dom vara på Getaway Rock Festival i sommar. Bara så att ni vet! Nu ska dom få hjälpa mig att ta mig igenom denna rapport som ska skrivas...
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Ann:

Här har de formar som man kan göra jello-hjärnor i ;). För Halloween, förstås...

Upp