UppdaterinG

Nu kommer en uppdatering från biblioteket såhär 4 min innan tolvslaget på en fredagkväll. En person står och kopierar sidor från en bok. Tror att han har stått där i ungefär 35 minuter nu. Många sidor att kopiera. Två personer sitter i ett rum och pluggar. En person sitter i ett av dom största rumen helt själv och har spridit ut papper över 4 bord. En person sitter i en fotölj. Han har inte rört sig på 15min. Jag tror att han sover. Alternativt mediterar. Jag har spridit ut mig över två bord. Och springer fram och tillbaka till skrivaren för att skriva ut rapporter om kultur och facebook. Det åker förbi ungefär 3 taxisar i kvarten med destination stan och utgång. Mycket trevligt för dom. Jaja, nu är jag snart (typ...) klar här. Då ska jag hem och sova!
 
 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp