Miss mE?

Idag har min termin officiellt startat. Och hur börjar jag den..? Jo genom att ha en halt ledig dag. Inte helt fel kan jag säga! Dock så kommer jag sitta och skriva hela dagen så det är ju inte sådär jättespännande. Men det funkar. Ska försöka få klar en uppgift helt idag. Eftersom jag fick förlängd deadline för att min väska med dator och anteckningar blev stulen så har jag en vecka till på mig. Så det känns skönt att jag nästan är klar med en ändå.
 
Ikväll ska jag in till stan och träffa en kompis som jag inte sett på ett tag, så det ska bli tippetoppen kul! Särskillt eftersom jag varit instängd på mitt rum ungefär ända sen jag kom tillbaka hit. Hade dock en Sherlock kväll igår, helt klart grymt! Bästa helt klart! Helt klart inte okej att det är ett år tills nästa säsong.......! Blev lite bumbibjörnarna också, helt klart bäst också!
 
Jaja, tillbaka till skrivandet. Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp