LibrarY

Idag är dagen som jag kommer få uppleva biblioteket efter midnatt. Nu är klockan 8 på en fredagkväll och det är betydligt lugnare än vad det brukar vara här. Skönt att veta att dom flesta här är normala och inte sitter på bilioteket fredagkvällar. Och det är skönt för nu kagn jag sprida ut mig hur mycket jag vill! Tippetoppen! Jag är så glad att dom har öppet dygnet runt här. Det betyder att jag kan sitte hur länge som jag behöver för att få klart alla uppgifter. Har bara en kvar och den kommer jag nog hinna klart med inatt. Så kan jag lämna in det imorgon. Mycket bra tycker jag! Det enda jag saknar här är en vattenkokare vid varje bord så att man kan göra te utan att behöva lyfta på rumpan. Menmen, jag får helt enkelt klara mig utan te inatt. Funkar nog kanske det också. Men blöblöblö vad jag böbblar. Tillbaka till labrapport!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp