Amanda O

Idag har det varit en bra dag. Vart rea på bokhandeln och eftersom jag är sådär mysigt nördig ibland så blev det 2 böcker om psykologi. En om forensic psychology vilket jag nog tror kan vara spännande att läsa. Sen klickade jag hem en kopia av DSM-5 häromdagen. Också lite sådär skönt töntigt. Men den var billig iallafall! Och så fick jag min hoodietröja som jag beställt för ungefär hur längesen som helst idag. Och så simmade jag för första gången på lääääänge idag. Hur skönt som helst! Orkade nästan allt höhö. Fast nästan bara. Men ändå, är tillbaka i vattnet iallafall. Och det kändes inte alldeles för jobbigt, trots att jag vart lite trött. Tog en tupplur mitt på dagen också. Jobbigt att behöva gå upp och ha föreläsning kl 9 jue. Imorrn ska jag upp och hämta en grej kl 9:30 så det är lite sovmorgon. Sen blir det biblioteket så att jag kan få klart mina uppgifter... Mästare på att dra ut på saker. Men ändå.
 
 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
 
 
York | |
Upp