3000

På 3 dagar har jag nu gjort 5st tentor. Ganska bra jobbat med tanke på att jag inte haft några anteckningar att leka med. Nu är det bara två inlämningsuppgifter kvar att göra. Tills på måndag. Men det ska nog gå bra. Fortsätter låsa in mig på rummet över helgen nu så ska man väl få ihop någonting. Har redan varit inlåst här i 7 dagar och bara lämnat rummet för att göra prov. Men det har ju gått bra det också. Typ. Några av dom iallafall. Dom som jag hade förberett mig sämst för gick nästan bäst. Eller så gick det så dåligt att jag inte ens förstod att det gick dåligt.. Men jaja, har varit mycket lättad efter varje prov iallafall. Nu ska jag bara klämma ihop 1500 ord om öron och 1500 om facebook så kommer lättnaden vara enorm! Fast ska jag vara helt ärlig med er så älskar jag faktiskt att ha mycket att göra. Lite mer tid hade varit trevligt för inlämningsuppgifterna. Men annars älskar jag det! Knäpp...!
 
Aja, tillbaka till öronen.
 
 
 
Hejsvejs.
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Du är bäst!!!!

Upp