WonderboY

Det där med att ha träningsvärk i magen är en speciell känsla. Det gör inte sådär jätteont, men ändå jätteont.. Lite konstigt. Och det värsta är att jag vet inte var det kommer ifrån.. Tror inte jag gjorde någonting för magen igår. Knas. Aja känns iallafall toppen att ha kommit in i tränings rutiner igen. Synd bara att det ska vara så svårt att komma upp på morgonen! Måste börja gå och lägga mig i tid tror jag.
 
 
Bästa
 
För övrigt hade jag en jättemysig middag med simmartjejerna igår. Grymt glad att jag kom med i laget, så himla kul! Dom hade helt sjuka efterrätter på puben. Jag tog ingen själv, men fick en bild och jag kommer definitivt komma tillbaka bara för efterrätten!
 
 
Lite gratis majonäs på bordet också, vi är studenter höhö. Kom hem med fickorna fulla med gratis majonäs, ketchup och andra gratis såser. Mycket bra!
 
Nu är det föreläsning. Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp