Varje daG

Morsning korsning! Den som sa morgonstund har guld i mun måste haft en eller ett dussin skrivar lösa... Jag är ingen morgonmänniska! Varje gång jag vaknar är det med sånt humör där man bara har tankar om att mörda kattungar och prutta i någons morgongröt. Och ni som känner mig vet att jag är lite lätt småmaniskt galen i katter, så då kan ni tänka er vilket fantastiskt humör jag är på varje morgon.
 
 
Men ändå så går jag upp tidigare än okej. Och varför gör jag det då? Jo, för att träna.. Av alla saker som finns att göra på morgonen, så släpar jag mig iväg till gymmet eller poolen innan klockan ens slagit morgon. Knäpp i hela huvudet? Ja tack. Men oj vad bra det känns efter! Pigg och glad som en tårta! Oftast iallafall.
 
Och kan ni gissa vart jag är nu?! På gymmet såklart! Förinställt inlägg säger jag bara. Finns inte en chans att jag skulle kunna skriva ett inlägg på morgonen! Inte en chans i universum! Men nu plaskar jag nog omkring i mitt eget svett och sen är det biblioteket i 8 timmar. Det borde jag väl hinna lite på?
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp