En timmE

Det är så konstigt att på morgonen kan en timme extra i sängen göra sån stor skillnad! Att gå upp 5:15 är ungefär tjugofemtrilliarder jobbigare än att gå upp 6:15.. Konstigt för det är ju inte så stor skillnad att gå och lägga sig 22:15 eller 23:15. Men är ju inte superpigg först och sen en timme senare helt dödstrött. Vad jag tror att jag vill komma fram till är att jag är en slapphäck som inte orkade gå upp och simma imorse kl 6, så det blev spinning kl 7 istället. Och jag måste säga att pigghetsgraden var betudligt högre än när jag går upp för att simma. En timmes skillnad... Knas.
 
Nu är det lite plugg. Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Slapphäck????? Att gå upp och spinna kl. 07.00 är helt utom föreställningsförmåga för mig! Är du en slapphäck så hänger min häck nere vid hälarna! (vänta nu, det gör den ju:-) Du är sååå duktig och ambitiös så man knappt kan fatta det. Kram mamma

Upp