Bind on pickuP

Idag svettades jag så mycket på springbandet att det rann in i örat. Så fräsch är jag! Och bokade in ett spinningpass imorgon bitti. Vet inte riktigt hur det kunde bli så men jag skyller på endorfinerna efter dagens pass. Kändes som en toppengrej att göra för stunden. Men kommer nog ångra det imorrn bitti! 
 
För övrigt så hade jag en mycket kul kväll igår. Första och enda utgången denna veckan. Snacka allt eller inget människa. Och så kan jag meddela att Willow spelade Chop Suey! igår. Hur många ställen spelar Tenacious D och System of a Down..? I love it! Snacka om att ha hittat mitt favvoställe!
 
 
 
Två random bildzzzz från idagishhh. Fick mitt älskade citronpeppar av Sandrine idag! Det har redan kommit till användning! Och så tror jag att jag har hittat det rätta sättet att använda en protein shaker. Självklart är den till för att ha popcorn i.
 
Nu ska jag fortsätta skriva min rapport.
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp