Ungefär fullt öS

Det där med att jobba är ganska kul faktiskt. Gillar verkligen att vara på förskola. Kul med barn tycker jag! Sen gillar jag att ha två dagar ledigt mitt i veckan också. Rätt bekvämt att chilledilla lite i två dagar och sen jobba för fullt i tre, sen kanske jobba två dagar till. Ganska nice om jag får säga det själv.
 
Sen har det börjat droppa in mail från universiteten jag har sökt i Storbritannien. Hur kul som helst! Håller mig positivt inställd om Bath fortfarande. Dom är nämligen de enda som inte svarat ännu. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken.. Tycker att jag ser det som ett bra tecken. Men vi får se! Håll tummarna för mig!
 
Sen har det varit arbetsintervju på IKEA. Yttligare en sak att hålla tummarna för..! Var lite intressant med gruppintervju, men kul var det!
 
Jaja, ikväll är det chilledillrill som gäller. Ingenting på planeringen förutom en slapp fredagkväll. Imorrn har jag lite grejs att göra, men annars tror jag att det får bli en ganska lugn dag också. Kanske blir lite simjobb också. Skulle varit kul, var ju längesen nu! Vart ju i måndags tror jag. Hur längesen som helst! Får se om nån ringer imorrn.
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp