Did you reunite our heros? No, but I'm marrieD

Eftersom det var min lediga förmiddag idag hade jag tänkt få några nyttiga saker gjort, men blev det så? Nja, kollade på några avsnitt svampbob och myste i sängen istället. Svampbob är kung! Slappa i sängen är kung! Har varit så trött så tror jag behövde det. Höhö. Eftermiddagen spenderades vid simbassängen. Kul som vanligt! Nu är jag så trött så jag håller på att kräkas, trots att jag hade sovmorgon idag. Mycket trött? Ja. Så nu ska jag kolla på lite svampbob och sova. Haha mycket spännande fredagkväll I know!

Nu får ni lyssna på Thailändska nationalsången. Bara för att jag tycker den är sjukt bra!


Hejsvejs!

SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - sara olsson:

Jisses. Det låter ju som en julsång som man sjunger när man dansar runt granen! Kommer passa fint att sjunga när vi kommer ner till jul:-) Ska genast börja träna!

Upp