Everybody knows where we're goinG

Ja men då sitter man här idag igen. Och nu är det inte långt kvar till jullovet. Det ska bli gudomligt skönt att få vara ledig och att få vara med familjen igen. Och att få sovmorgon! Imorgon är det vakna 05.00 igen och upp och hoppa för simträning kl 6-7 och sen hem och äta frukost och sen till nursery för att 8.30 gå tillbaka till poolen för att simma med barnen där. Kl 10 är det tillbaka till nursery för två timmars jobb, sen lunch och sen 14.30 är det till poolen för simning i tre timmar igen. Sen kanske jag klämmer in en egen simtur på lunchrasten. Så det blir massa tid vid och i poolen imorgon. Så vätskebrist är det väl svårt för mig att drabbas av. Höhöhö, lame I know.

Och juste. Tror jag har vätskebrist (haha fail jag är, I know!).... Eller saltbrist. Nått är det iallafall för huvudet känns inte helt rätt och det känns som att jag har vatten i öronen konstant. Det kanske inte är en omöjlighet att jag faktiskt har vatten i öronen hela tiden, men ändå. Jäkligt irriterande! Men annars flyter (HAHA) det på som det ska!

Nu ska jag trycka i mig en saltis-tablettus (salt-tablett för dom som inte är lika begåvade i latin som jag är) och glo på One Piece.

Hejsvejs!


SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - sara olsson:

Tre veckor kvar tills vi sitter på flyget!! Hurra! Det ska bli underbart att se dig igen. Puss

Upp