FullT

Snacka om att vara allt eller inget. Förre veckan vart det 5 utgångar, den här veckan har jag inga direkta planerade. Har istället planerat in massa träning. Mycket kul! Synd bara att både spinningen och Body Pumpen vart fullbokade idag. Bokade in mig för nästa vecka redan nu så att jag definitivt får plats. Sen kan jag säga att jag tycker att personer som kan simma, och simma, och simma, och simma snabbt som attan utan att bli trötta är fantastiska! Jäklar vad jag ska kämpa för att bli sån också!
 
Imorrn har jag fullt med saker hela dagen! Har så himla knasigt schema. Idag hade jag en föreläsning. Imorgon har jag fyra och får stanna på campuset från 9 till 17. Knas knas. Men det ska bli kul för det är bara praktiska saker imorrn, ingen föreläsning. Tippetopp!
 
 
Har för övrigt hittat bästa tumblr sidan. Bara massa Kalle och Hobbe strippar! Love, love, love it!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp