Draw your soul spaghettI

Nu så! Har sovit ganska bra två nätter nu! Vaknar bara var tredje timme och hostar lite, tar lie hostmedicin och somnar sen om. Toppklass! Märker sån skillnad på hur pigg jag är under dagen. Mycket chilledill! Kan till och med träna. Simningen går segt som snor eftersom jag missade nästan en hel veckas simning, men det kommer. Känner fortfarande skillnad från innan jag kom hit så det är topp. Men nu kommer den konstanta träningsvärken att börja. Förutom simningen ska jag nu få in två styrkepass med simgruppen, spinning och body pump i schemat. Och sova hade varit trevligt att göra ibland också. Och så ska jag hinna plugga också. Det är ju faktiskt därför jag är här. Men det ska nog gå bra.
 
Nu är det lunch på g!
 
 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Vad skönt att du äntligen får sova och att hostan är bättre!!! Nästa vecka kollar jag om jag kan komma och hälsa på framåt jul. Kram mamma

Upp