Brain freezE

Nej men nu ska man väl kanske uppdatera här lite.. Är inge bra på det när jag är hemma och dessutom så jobbar jag hela tiden så jag har faktiskt inte så mycket tid över. Men nu så smäller det. En gång iallafall.
 
Får massa jobb som vikarie på simningen och har också jobbat som vikarie på skolor nu. Är oftast jättekul! Får leka med massa barn hela tiden. Kan inte klaga. 
 
I helgen vart det utgång och jag fick minnas thailand lite. Mycket kul! Trots att det blev en resa på tre timmar och 45 min sammanlaggt. Men det funkade ändå.
 
Nu fortsätter det som det ska, mår dock riktigt kasst. Inge vidare. Men är man runt snoriga treåringar hela dagarna måste man väl bli sjuk förr eller senare. Aja. Hoppas bara det inte blir en långvarig förkylning.
 
Jaja, lite neggo idag. Men är trött och sjuk så det får vara så ibland. Blir säkert bättre snart. 
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp