BUCS weekenD

Det där med att simtävla är faktiskt himlans kul! Börjar förstå det nu. Visserligen har jag bara gjort 2 tävlingar, men ändå. Jag gillart! Synd bara att alla var galet trötta och jätteförkylda. Hela veckan innan hade jag känt mig seg och degig, och sen efter att ha spenderat hela lördagen med snoriga personer så bröt det ut på riktigt för mig också. Är ruggigt förkyld nu..! Tycker inte om det. Jag hade ju tänkt åka till biblioteket dom här dagarna jag har i York nu. Men idag har jag inte kunnat ta mig ur sängen. Hoppas att jag mår lite bättre imorgon så att jag kan åka iväg och plugga lite.. Och träna. Är så himla sugen på att åka och träna och simma, men mår bajs så det går inte.. Förhoppningsvis kommer jag må bättre innan jag åker hem så att jag kan ta mig till gymmet en sista gång det här året. 
 
Lite bilder från poolen, dom första två är snodda från BUCS (klicka på bilden för att komma till artiklarna jag fick dom från). Tävlingen var i Sheffield i en simhall som heter Ponds Forge, den är tydligen väldigt känd. Lite coolt. Som ni kan se från första bilden så var det en 50m bassäng som dom delat upp i två 25m bassänger, på så sätt kunde dom köra två heat samtidigt så det var jättemånga event. 
 
 
Mycket kul!
 
Nu ska jag försöka sova. Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp