Left ouT

Håller ju på med en 70km challenge just nu. På 35 dagar ska jag och tre andra simma 70 km. Det är 2km per dag. Easy peasy, right. Det var innan jag blev sjuk. Sammanlagt har jag missat en och en halv vecka. Jag ligger 50km efter. Haha. Ska vara klar den 2a December. Jag hade egentligen gett upp. Men nu har jag insett att jag skulle nog kunna klara av det. Det handlar on 50km och jag kan räkna med 10 dagar. Det betyder alltså att jag måste simma 5km varje dag för att klara det. 2km på morgonen och 3km på kvällen. Klarar jag ju hur lätt som helst! Toppen! Det gjorde mig glad.
 
Men sen visade det sig att dom andra har räknat bort mig redan eftersom de trodde jag slutat. Det var ju inge kul. Särskilt inte den här tiden på månaden, om ni förstår (höhö). Tycker väldigt synd om mig själv för att jag inte får vara med. Fast får ju egentligen vara med, men ändå.
 
En bra nyhet är att jag idag simmat som en galning. Och att jag fått min tid för 400, 800, 1200 och 1500m och tillochmed min puls när jag gjorde det. Kul att simma med pulsklocka faktiskt! Önskar bara jag hade en lite mer high-tech. Den jag har nu visar träningstiden, medelpulsen och maxpulsen. Det är ju bra. Men ska nog försöka spara ihop och köpa en ny. Är väl en bra investering? Tror det.
 
Aja, nu är det skype på g.
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - sara olsson:

Klart du klarart.....Simma på(lungt)!!!
Älskar dig! Mamma

#2 - - sara olsson:

Visa dom vart skåpet ska stå!!! Det som inte dödar det härdar!!!det kommer en dag imorgon också(apropå "den där tiden i månaden")Heja Manda friskt humör, det är det som susen gör!!!Skickar mer pep om du vill, eller räcker det så här kanske..........Puss!

Upp