Worst morning eveR

Världens värsta bajsmorgon....Vaknar och gör mig iordning för simningen. Har inga bananer så det blir bara kaffe. Cykeln är fortfarande i verkstaden så jag får till gymmet. Tar dubbelt så lång tid som det brukar. Men ändå, känns helt ok. Kommer fram och blir insläppt och byter om. Plumsar i poolen och efter 25m får jag stanna för fotleden gör ont. Kör lite bara med armar och det funkar ok, sen kommer hostan. Jag vill bli frisk. Det går segt att simma. Sen efter halva uppvärmningen så snäpper simglasögonen... Dom nya som är använda två gånger... Plopp. Går inte att fixa. Frågar efter låneglasögon från receptioonen och får ett par barnglasögon som krossar näsan. Men det är glasögon iallafall. Sen när vi ska köra snabba längder så säger foten nej igen. Det går inte. Då rage-quitar jag och går och byter om... Jävla bajsmorgon!! Usch. Vill sparka  på allt för att få ut ilskan! Men det går ju inte för då får jag mer ont i foten...! Verkligen kokar inuti! Bokade in mig på bodypump och bodybalance så att jag kan explodera ut all frustration första timmen och sen slappna av andra... Förhoppningsvis få hjälper det lite.
 
Skönt att ha en blogg så att jag kan klaga av mig.
 
För övrigt så har jag möblerat om lite i mítt rum. Vilket betyder att jag har flyttat sängen ungefär 1 meter åt höger, är väl typ så mycket man kan variera ett rum på 7kvm. Men det är trevligt med lite ombyte iallafall.
 
Nu ska jag dricka te!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Hoppas att 2000 kr. på ditt konto kan få dig att må lite bättre. Pengar för stulna böcker och ett par nya simglasögon!!! Pussar från din familj!

#2 - - Sara Olsson:

Dessutom blommar din fina blåa orkidee härhemma med stora VITA blommor:-) Och när jag ändå försöker bomba dig med positivism så kan jag ju meddela att jag och Adam städar huset idag. Lite skadeglädje är ju också glädje....

Upp