Tip of the tonguE

Idag hade jag planerat att skriva så mycket som jag kunde, kanske tillochmed få klart en av uppgifterna jag har. Resultatet blev som alltid ett mycket rent baddrum eftersom jag är bäst på att städa när jag ska skriva. Fast jag gjorde ganska mycket igår så det vart okej. Nu tillbaka till öronen och ljud.
 
För övrigt så har jag fått en liten blåsa på tungspetsen som har smittat av sig till läppen precis framför. Kan det vara en liten stressblåsa kanske..? Ska bli skönt att kunna slappna av snart!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Ja, tack och lov att man har deadlines ibland, så att huset kan bli städat, disken diskad och skruvarna räknade:-) Grattis till att du har en hel vecka till på dig att skriva något genialt, även om du hade klarat det till på måndag också, det vet jag! Min duktiga dotter!!!!!

Upp