TackaR

Ja men tack så mycket för alla grattis på min födelsedag! Jag blir alltid lika glad faktiskt! Så nu är jag 22 år. Känner mig jättevuxen. Eller... Aja, nu är det bara 3 år kvar tills jag får tävla i masters, så det är alltid nått bra med att bli gammal.
 
Nu var det ju ett tag sen jag uppdaterade här, är inge vidare att uppdatera när jag är hemma. Mycket bättre när jag är iväg. Och nu bär det snart iväg igen, så jag tänkte att det är lika bra att komma igång lite. För de som inte vet så ska jag till York och plugga psykologi på universitetet där. Jag. Är. Helt. Sjukt. Nervös. Och. Taggad! Det kommer bli jättekul! Men galet vad nervös jag är!
 
Jaja, det fick bli en liten kort uppdatering nu. Snart ska jag iväg till stan med familjen och äta födelsedagsmiddag. Och så toppar vi det med utgång. Kommer nog bli tippetoppen!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
MajaAmandaOlsson | |
Upp