GarliC

Nu får det faktiskt räcka. Är så hes att jag låter som en gangster. Hostar som en tönt och snorar överallt... Som tur är fick jag skjuta upp min simning tills imorrn. Men imorrn är "sista" chansen så då måste jag kunna simma. Det går nog bra. Trycker i mig ett par kilo vitlök nu.. Förhoppningsvis hjälper det. Recept på bästa förkylningssoppan är: 1 buljongtärning och minst 2 klyftor vitlök. Häll på varmt vatten och rör om så har du världens bästa medicin. Men blir lite småäcklig i munnen och man får lite tveksam andedräkt efter, men det är värt det! Jag ska simma imorgon!
 
För övrigt så träffade jag Scandinavian Society igår. Skönaste gänget! Det bästa är att alla pratar engelska även fast vi skulle kunna förstå varandra på våra egna språk. Klockers! Sen kan jag meddela att jag precis kirrat mina två första course credits genom att vara med i ett "experiment". Inte illa ska jag tala om!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
#1 - - Sara Olsson:

Jisses, ett "experiment", får ju en mamma att hicka till:-))) Krya på dig, och du behöver kanske inte kyssa siminspektorn imorgon utan bara simma så fort du kan!!! Lycka till, jag håller tummarna!

#2 - - Sara Olsson:

Hur gick det med simningen? Klarade du av att andas överhuvudtaget? Hoppas att du ändå var nöjd! Kram mamma

Upp