Yoghurt braiN

Allt eller inget, så var det va. Snacka om att förra veckan var lite smått galen. Hoppas alla hade en bra Halloween! Min började på måndagen med skandinaverna. Onsdag var det simmarna, torsdag var det lägenheten/lägenheter och på fredan var det en skandinav till. Himla kul vecka! Mindre kul är att jag hostar som en galning också. Snittar nog på två eller tre timmars sömn varje natt för att jag hostar sönder resten av tiden... Men, jag fick pallra mig till doktorn imorse och fick faktiskt hostmedicin. Hoppas att det hjälper, vill verkligen sova hehe.
 
Langar lite bildbomb från senaste veckorna. Och ja, bildkvaliten är fantastisk! Och ja, det är en riktig hjärna! Asabajsacoolt!
 
 
 
 
 
Aja, nu ska jag försöka sova.
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
 
 
York | |
#1 - - Farmor:

Krya på dig Gumman.Vi tänker på dig.Kramar i massor

Upp