PickepacK

Nu har jag börjat packa. Packa alla papper och böcker som jag ska ha med mig. Kläder har jag inte  ens börjat med. Hehe, bra fokus där amanda.. Annars kan jag meddela att jag mår betydligt bättre idag! Ingen feber, utan bara ett huvud och bihålor som håller på att explodera. Så det är mycket bra! Förhoppningsvis kommer jag att överleva morgondagens flygtur med ett intakt huvud. Lite övrig information är att jag måste köpa post it lappar. Och det snart. Har lyckats hålla min postit-obsession på en bra nivå den här terminen men nu känner jag att jag håller på att explodera. Behöver små lappar som jag kan skriva på och sen klistra fast på saker. Helst i många olika färger. Får plocka med mig några hemmifrån, har för mig att jag har ett litet lager i mitt rum. 
 
Nu ska jag fortsätta packa!
 
Hejsvejs!
 
SchiZ
York | |
Upp