To dive or not to divE

Skulle ju blivit massa dyk teori ikväll, men det bidde det icke. Vissa personer har lite svårt att planera tydligen (nämner inga namn, you know who you are.. höhö). Så istället för att få springa och simma som vanligt så blev det 45min simning för mig för att sen byta om för dyknings prat. Och då ser man på lilla telefonen att "nä, det blir inget". Fail à la magnum. Att hoppa i poolen igen efter att ha bytt om kände jag inte heller för. Fick bli en tur till Tesco istället. Yay, kuuuul... Höhö. Fast det funkar.

Mitt enda problem nu är att jag verkligen behöver en ny baddräkt. Har bara en som jag kan simträna i. Inte så fräscht kanske när man simmar en jäkla massa! Problemet är bara att försöka hitta en baddräkt att träna här i Phuket är omöjligt. Och det är inte för att jag är kräsen, nä det är för att det finns inte. Allt som finns är bikinis och baddräkter med en frekin kjol på... Skitbra va... Höhö. Fail à la magnum där också... Får ta en tur till Patong i helgen, det är störst chans att det finns där. Då ska jag bara ha tid för det också..

Nä men jäklar jag jag klagar. Nu får det vara nog.

Hejsvejs!


SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp