But I tumble and I falL

Jag får väl börja med att be om ursäkt för gårdagens lilla psykbryt... Men det bara blev så.

Så. Nu när jag bett om ursäkt kan jag fortsätta med att beskriva dagens psykbryt. För det första så är det nån snorgrävling som sitter och äter upp allt internet här på skolan... Tar ungefär två minuter att ladda google... Men det är kul. Jättehäftigt, verkligen! Så om du läser det här, SLUTA ÄTA INTERNET! Dock är jag tveksam till att hen läser det här, och om det var fallet så skulle jag nog behöva skriva på engelska... Men ändå. Och där kom vi in på en annan psykbrytspunkt. Varför ska min engelska vara så jäkla fattig... Pratar ju det hela dagarna, borde jag inte lära mig hur man pratar som en normal människa... Idiothjärna som inte lär sig grammatik lätt... Låter ju som en groda som precis lärt sig rapa alfabetet när jag snackar... Skärpning Amanda.

Så, där fick ni lite av dagens psykbryt. Fast psykbrytet idag är inte lika stort som igår. Inte än så länge. Är lite piggare idag och började med en och en halv timmes yoga så det är bara psykbryt lite light. A relaxed mind and body always makes things a bit easier. Sen bidde det skjutsa gapstudent kollega till Talang. Det passa otroligt bra att göra det eftersom jag ändå var påväg till Tesco. Bra när saker klickar i planeringen.

Ingen dykning idag. Känns bajssegt. Var taggad på det men nu blir det simtränare istället. Det är också kul, men dykning är roligare! Apkul jue! Jaja, nu blir det plocka iordning i rummet lite.

Hejsvejs!


SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp