Att dygna ofrivilligT

Var lite svårt att somna igår. En sån där natt när hjärnan inte riktigt vill sluta fundera. Det var allt från tsunamis och bilolyckor till simning och OS till forskning och fallskärmshoppning. Så jag lyckades täcka mycket under några timmar vakenhet.

Halv fem lyckades jag somna iallafall, bara för att vakna kvart över fem igen av att balkongdörren blåser upp. Då var jag pigg och glad. Host host. Idag är det iallafall soligt och chilledill här i Phuket. Mycket trevligt. Blir nog poolen och kanske tillochmed stranden idag. Fast vettefasen om jag pallar med sand och skit... Hata sand. Fast man kanske står ut med det ett tag. Dessutom kan jag sova lite i solstolen, höhö.a

Hejsvejs.


SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - Emelie:

ÅH tur att du är i ett behåll!

Saknar dig! ♥ vi borde skypa snart!

Upp