Men Amanda dÅ

Men Amanda, varför uppdaterar du inte din fantastiskt underbara blogg...? Jo, för att jag är bäst i hela världen och ni är små pruttkorvar. Sådeså. Eller så är det för att internet här är bajsdåligt och knappt funkar när jag vill att det ska funka. Och så är det för att jag börjat få mer ansvar i simgrupperna och sitter och planerar lektioner och läser simböcker mer och mer. Och så är det för att jag är ute och kör min fina moppe och då har jag inte tid att blogga. Sen så är jag lite lat också. Höhöhö.

Men jag kan ju säga att lördagen var jättekul, både White Party och White Room i Patong (nej dom har ingenting med varandra att göra, men ändå). Söndagen var jättemysig. Måndagen var rätt seg och regnig (körde moppe i världens regn, haha var typ häftigt). Tisdagen var regnig och kall (haha tror det var 26°C bara!) men det var kul ändå. Var ute och joggade på kvällen och precis när jag kom igenom grindarna till skolan så började det spöregna. På de två minutrarna det tog för mig att gå från grinden till mitt hus hann jag bli dyngsur från top till tå. Men det var häftigt!

Och idag är det lite regnigt men kul ändå. Det är jättekul att jobba på nursery! Haha, håller på och målar med barnen hela dagarna, och lägger pussel och grejs. Haha, är jättekul!


Dagens konstverk, tack till Tegan som hjälpte till. Hahaha! Grymt jobb jag har!

Nu ska jag planera lite mer simning och så är det simträning om nån timme. Dock ska jag dricka kaffe först, är lite trött. Får gå på konstgjord energi i form av koffein tills ikväll. Höhö, hälsosamt Amanda...! Men jaja, hejsvejs!

SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp