Första advent och grejjeR

Igår mådde jag iiiiinge vidare! Fy bubblan! Vaknade vid 12 och tänkte: nej. Hahaha, så låg kvar i sängen och halvsov hela dagen. Klockan 19.43 vaknade jag till och gick och käkade frukost/lunch/middag. Höhöhö. Men lördagen var grymt kul! Var en jäkla massa australienare ute och eftersom jag tröttnade på white room ganska snabbt satt jag vid barerna utanför och käkade kackerlackor och gräshoppor med massa thailändska tjejer. Haha var sjukt gott! Kom hem först vid 5 på morgonen så kan väl tänka mig att det var ett skäl till att jag var lite trött på söndagen. Jaja, 'nuff said about that.

Så det blev inte särskilt mycket adventsfirande för mig. Får ta igen det nästa vecka. Eller så sparar jag allt sånt tills att la famillia kommer ner. Vi får väl se hur det blir, allt jag vet nu är att pepparkakor, lussebullar och julmust skulle vara ruggigt gott! Men den som väntar på något gott...

Idag var det en helt vanlig dag på nursery. Några barn var galna, några var lite snällare och några var bara konstiga som dom alltid är. Och nu blir det snart simning. Och så kan jag ju meddela att jag är på avsnitt 400 i One Piece. Det är en mycket bra serie måste jag säga. Men jaja, hejsvejs!


SchiZ
Phuket à la Manda | |
#1 - - Emelie:

ÅT du kackerlackor??????? hoppas du menar pepparkakor......

Upp