I guess, we are the insane as we ignore the mirror's trutH

Det är en stor svart skalbagge som gömmer sig bakom badrumsdörren i min korridor. Jag vet inte om den lever eller om den är död. Hoppas att han är död, för om han lever har han suttit på ett och samma ställe i en vecka ungefär. Lagom kul liv kanske... Men iallafall, jag såg på honom och funderade på om jag skulle peta lite på honom för att se om han rörde sig, men beslutade mig för att skippa det. Orka ha en skalbagge springa om kring i badrummet lixom... Men jaja, vad jag vill komma fram till är att när jag stod där och såg på honom så slog mig tanken att han kanske sitter och lurar på något byte som kan ska anfalla och äta upp. Och då slog mig tanken "vad äter skalbaggar?"... Jag har inte en susning! Är dom som getingar som håller på med blommor och så eller är dom som maskar som käkar jord...? Eller äter som andra insekter? Eller ost? Vettefasen vad dom äter. Nån som vet?


Jag får klura på det där ett tag. Under tiden kan ni få lyssna på en lite bra låt. Håll ut i 54 sekunder så får ni höra en episk refräng. Eller ännu bättre om ni håller ut i 1.33. Det är finfint örongodis de. Och videon är inte pjåkig heller, lite konstig sådär.

Nu ska jag fortsätta försöka få kontakt med svenneland... Har varit lite smått omöjligt idag.

Hejsvejs!


SchiZ
Phuket à la Manda | |
Upp