MyS

Kom precis hem efter en jättemysig kväll med Anthoni vid vattnet. I slutet blev det apkallt så vi drog oss mot Max. Där träffade vi TIGER! En liten värld och stad vi bor i. han kom precis från skolan, duktig pojke! hans första kommentar när han såg mig vad: "Har du gråtit?"... Kul att det ser ut som att jag antingen har gråtit eller är sjuk när jag inte har smink på mig... Eftersom jag genomgår en extremt smärtsam och jobbig bantning köpte jag ingenting att äta utan nöjde mig med en kopp te. Mums och *duktig flicka amanda*.

Jag och björnen vid vattnet

Björnen, Kossan och Tigern

Sen drog Anthoni hem och Tiger följde med (fråga inte xD). Jag cyklade hem i ilfart samtidigt som jag lyssnade på Cemetery Drive, en bra låt!






Morgondagen är nu spikad också, kl 19 är de inflyttningsfest hos björnen, hoppas att tiger, gäddan och kamelen hänger på dit också, skulle vara kul! Sen får vi se var vi tar vägen, kanske Allstar eller kanske STUK... Vi får se. Eller så kanske det blir Klamydiagrottan eller nått annat ställe.

Sen på lörda ska jag och tiger, och kanske björnen, simma vid typ 16. Sen på kvällen ska jag ut me killarna på GAME! Kommer förhoppningsvis bli helt galet kul! :D

Så, jag hoppas att det kommer bli en rolig helg! Jag citerar en go' och gla' björn och säger "saker är vad man gör det till", så jag får helt enkelt se till att göra det till en AWSOME helg! :D


SchiZ
MajaAmandaOlsson | |
#1 - - Sara:

"saker är vad man gör det till" är du ju expert på, så du kommer att få en underbar helg. Tänk bara på att man inte tål så mycket alkohol när man har en tom mage!!!Kunde inte låta bli att sända en mamma kommentar.

#2 - - Björnen:

Jag och Tiger hade de as mys!! Eller aaaahhh.. Han sov I Tammies rum ;P

#3 - - Schiz:

var sov tammie då? i samma? :O

#4 - - Björnen:

Samma rum men annan säng.

Upp